verbas

Weird

Posted in do que interneteo by spav on 4 Novembro, 2007

A xente abúrrese moito e fai cousas como esta specialdefects.com (non serve para nada).

Ou publica posts (con gráficos a toda cor) do estilo 15 formas incríbles de pasar os cordóns polos zapatos.

E eu aquí, cun subdominio e unha conta de prestado de wordpress. Qué mal repartido está o mundo do hosting.

3 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. reich said, on 10 Novembro, 2007 at 0:00

    Posteas con tanta frecuencia que me es difícil seguirte, y a veces hasta pones cosas interesantes y todo eh! joajoa
    si, chuminadas como estas a mi me molan que pasa XDD

  2. spav said, on 10 Novembro, 2007 at 4:22

    Posteo eu con moita frecuencia ou tí leesme con pouca asiduidade?? :P

    Pois teño unha chuminada que che vai gustar e moito XD

  3. spav said, on 17 Xaneiro, 2008 at 20:18

    Mais cousas extranas: http://www.notengoenie.com/


Deixar unha resposta

