verbas

Intres

Posted in do que escoito, do que penso by spav on 14 Xaneiro, 2008

De troula vivín os meus peores momentos.

Pero tamén os mellores. Ás veces, coma este sábado, suceden cousas fermosas. Teño unha chapa como testigo dos feitos  :)

Bo fín de semana, seguido de boa música, mellor que mellor. Últimamente a miña banda sonora é o que pinchen no Trole, o Charol ou o Badu…pero na casa estou embobado cun punteo de guitarra que escoitei no último de Travis a canción en cuestión é Selfish Jean.

Tagged with: ,

3 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. aultre narai said, on 14 Xaneiro, 2008 at 1:33

    jajaja vaia!!!! aos Planetas vinos en Vigo este ano!!! e Travis tamén nos gustan moito! xD jo, e xa coñecías o meu blog… que ilu!! pois nada, que o pasamos xenial (unhas máis ca outras!jiji)

    boa semana!!

  2. quela said, on 14 Xaneiro, 2008 at 2:02

    jo, que sorpresa!!!deseando perderme coa musica again!! si qe algunhas o pasamos mellor!! un bico

  3. spav said, on 15 Xaneiro, 2008 at 0:03

    Eu tiña moitísimas ganas de ir a ese concerto e perdino por estúpido :(

    Despois de tanto tempo esperando que os Planetas volveran ser o que eran e pérdoos…ains…


Deixar unha resposta

