verbas

Indecisión consumista

Posted in do que fago, do que ollo by spav on 17 Xaneiro, 2008

Doume noxo. Comezo a cobrar catro pesos ‘gracias’ a unha explotación universitaria consentida beca, e xa estou pensando en donde queimalos…

Dende vai moito tempo teño ganas dunha cámara lomográfica. O caso é que ademáis, este desexo foi inconscientemente impulsado por certa persoa semi-profesional do tema que coñecín hai pouco (se vou á bancarrota levareite comigo!).

Sendo directos; non me decido entre unha Diana+, unha Holga ou unha Fisheye no.2.

¿Axúdasme a decidir?

E no verán, de viaxe por Europa. Pero teño que aforrar!

3 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. quela said, on 17 Xaneiro, 2008 at 15:47

    buf que dificil….!
    aver si o falamos porqe todas teñen o seu aquel, pero non sei o que queres facer, conseguir….

    biquiños

  2. spav said, on 17 Xaneiro, 2008 at 16:51

    Claro que todas teñen o seu aquel…por eso non me dou decidido… XD

  3. aultre narai said, on 17 Xaneiro, 2008 at 18:22

    ains ains ains! q terán as lomos??? xD


Deixar unha resposta

