verbas

A miña cabeza

Posted in do que ollo, do que penso by spav on 22 Xaneiro, 2008
control.jpg
No ideas but in things
Demasiadas variables que manexar. A miña nai non me entregou un manual de usuario para saber como funciona a miña cabeza, e o da seguinte versión non me vale para nada.
Tagged with: , , ,

4 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. meighinha said, on 22 Xaneiro, 2008 at 19:37

    if (cansado)
    System.out.println(“descaaaansa cooooñe!!”)
    else return;

    capicci? ;)

  2. spav said, on 22 Xaneiro, 2008 at 22:50

    do{

    trabajo.hacer(PROA,REDES,ABD,LPR);

    }while(!termine)

    if (termine){
    System.out.println(“Me voy a cojer el cebollo padre”);
    }

  3. raparigha said, on 24 Xaneiro, 2008 at 0:18

    coma tod@s…Se supéramos como funciona, melhor nos iría! Teríamos máis tempo pq não o perderíamos e seríamos máis eficaces nos nossos actos…Ou quem sabe…Igual éramos máis aburrid@s e não teríamos curiosidade por nada :P há q exprimir o q temos ao máximo! Para bem ou para máu ;D

  4. meighinha said, on 24 Xaneiro, 2008 at 0:44

    Otia! raparigha!!! pero esta rapaza entende código java??? ahhh claro, que ten un informático na casa, ahora entendo todo :P

    Descansa neniño, faime caso, que sempre che levo razón.


Deixar unha resposta

