verbas

Galletiñas II

Posted in do que me entero by spav on 26 Xaneiro, 2008

A Sección de Literatura do Liceo de Ourense organiza o XVIII Encontros Literarios. O 29 de Xaneiro ás 20:15 no Salón Noble do Liceo de Ourense terá lugar unha conferencia-coloquio de Manuel Rivas co título: A corpo aberto.

A ver se para o ano gastan uns cartiños máis e chaman a Tantek Çelik ou a Jeremy Keith para que lles fagan algo decentiño nesa web…

Eu voume pasar por alí, quero que me firme o Galicia, Galicia que teño no estante. Se alguén vai e lle apetece compaña, que me deixe por aquí unha notiña.

2 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. quela said, on 26 Xaneiro, 2008 at 17:03

    que peniña, non tou! acompañabate de boa gana!!

    XD

  2. Re-existencia « verbas said, on 31 Xaneiro, 2008 at 19:55

    […] non chego á charla-coloquio, pero ó final, extendeuse máis aló das dúas horas e cheguei a tempo para escoitalo unha horiña […]


Deixar unha resposta

