verbas

Redeseño

Posted in do que interneteo by spav on 27 Xaneiro, 2008

Minto, escollín outro tema para o blog dos cutresalchicheiros que ofrece wordpress. Cada día estou máis convencido de que para que algo me convenza teño que facelo eu…

Avisade se vos causa algún problema o cambio. Tentei que fose un tema lixeiro e agradábel á vista, á vez que a tipografía usada fose lexible (incluindo as ligazóns). Pero vamos, better if you do on your own…

Billie Holliday gaña moitísimos enteiros entre o que escoito. Qué paradóxico que unha adicta ó crack consiga relaxarme…

Tagged with: , ,

4 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. quela said, on 28 Xaneiro, 2008 at 0:33

    falteche algun fotolog:
    aultre_narai

    xD

  2. particula_alfa said, on 28 Xaneiro, 2008 at 13:06

    Legible, sí es… pero no me hagas caso porque no tengo ni idea de diseño gráfico, yo sólo soy esteta. xD

  3. spav said, on 28 Xaneiro, 2008 at 16:44

    Ahora mesmiño arreglo iso quela ;)

    particula, usté es una fashion victim de la red..yo también, lo admito X)

  4. aultre narai said, on 28 Xaneiro, 2008 at 17:10

    oh! arregláchesmo ti??

    ais!!!! gasiasssssss! (aos dous! jeje)


Deixar unha resposta

