verbas

Decidido

Posted in do que penso by spav on 31 Xaneiro, 2008

Este veran voume perder. Premio para quen sepa donde. A foto pedinlla prestada a Damiel

Tagged with: , ,

9 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. opaco said, on 31 Xaneiro, 2008 at 11:33

    Esa foi fácil, Berlin. Pásao ben aló… e o meu premio, que? :D

  2. spav said, on 31 Xaneiro, 2008 at 12:37

    :D

    Traereiche algo bonito de aló.

    P.S.: Nótase que andiveches bastante por eses lares…

  3. quela said, on 31 Xaneiro, 2008 at 13:41

    jooooooooooo!
    eu tamén o sabia, non vou ter premio?
    :(

  4. spav said, on 31 Xaneiro, 2008 at 14:46

    terás…o carallo é que non sei se quedarei sen cartos para volver con tanto regaliño x)

  5. particula_alfa said, on 31 Xaneiro, 2008 at 22:30

    Y yo pensando que planificaba con antelación excesiva..

  6. aultre narai said, on 1 Febreiro, 2008 at 11:08

    e eu que ía dicir Polonia… jeje

    a verdade é que ten que ser bonito! ou iso me teñen contado! o malo é o idioma! xDDDD

    eu con volver a Lisboa xa me daba por satisfeita!

  7. spav said, on 1 Febreiro, 2008 at 12:35

    O idioma o inglés!!!

  8. EMF said, on 1 Febreiro, 2008 at 17:48

    Eu tamem tenho ganas de ir… conte como vai isso :-)

  9. spav said, on 1 Febreiro, 2008 at 19:46

    Non hai fallo EMF, entre a Holga que teño no carriño da compra e o blog quedará todo perfectamente documentado :D


Deixar unha resposta

