verbas

Forzando a maquinaria

Posted in do que fago by spav on 2 Febreiro, 2008

Cliente-servidor en tres capas conectado vía RMI e sockets que sexa multi-thread non bloqueante. Ese é o esqueleto que teño que facer para unha aplicación escrita en Java que rexistre mensaxes segundo o esquema Log4J. Esto é o que me está comendo o físico, a moral e cabeza.

Téñoa prácticamente rematada, pero non son quén de arranxar o tema dos fíos. Estou sen ideas, e cando un programador está sen ideas, está morto.

Non fago outra cousa que cabrearme conmigo mesmo. Onte forcei a máquina. Gústame levar as cousas ó límite, o meu corpo aguantou pero desta vez a miña cabeza foi a que dixo basta. Estou desmoralizado e canso. Perdín o xogo.

4 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. aultre narai said, on 2 Febreiro, 2008 at 11:17

    veña!!! non te desanimes! así non consegues nada. hoxe será unn día mellor, seguro! ;)

  2. Xa queda menos « verbas said, on 6 Febreiro, 2008 at 23:00

    […] Verbas WoodyForzando a maquinariaRe-existenciaDecidido […]

  3. no te importa said, on 14 Febreiro, 2008 at 2:58

    tampoco te importa mi comentario
    asi que no leas este mensaje

  4. yo idiota te said, on 14 Febreiro, 2008 at 3:00

    jajajajajajajajajaajaj,etc
    jajajajajajajajajajaajajajajajaajajajajajajajajajaajjaajjaja
    caca si lees


Deixar unha resposta

