verbas

Xa queda menos

Posted in do que fago by spav on 6 Febreiro, 2008

Rematei a práctica da que vos falei. Agora inda me quedan os exames…para os cales inda non comecei a estudiar. Terei que confiar na miña cabeciña…e iso, a estas alturas, é moi perigoso.

Consumiume, estresoume millóns, matoume neuronas; pero aprendín, e moito. Gracias ós que estivéchedes ahí, xa sabedes quenes sodes ;)

Menos mal que estaban ahí os carnavais para liberar tensións acumuladas. O sábado (o único día que salín) non parei de bailar dende as 2 ata as 9 e pico da mañán (verídico!).

Un post sen moita chicha, non teño neuronas suficientes, esperarei a que se me repoña algunha, que inda estou na edá.

Por certo, moi, moi, moi recomendable o último de Alison Goldfrapp, Seventh Tree, é moi relaxante, senón, ollade esta xoia.

3 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. aultre narai said, on 6 Febreiro, 2008 at 23:28

    ai ai ai!! o sábadooooooooooo que noite!!! e non me lembro de máis da metade… ains…

  2. marmotillayonki said, on 7 Febreiro, 2008 at 19:14

    7 horitas de nada…psss xD

    pues mucha suerte con los exámenes pekeña cerdi

    ah, por cierto, estoy pensando en cerrar mi flog …
    te aviso para que me borres de tu lista de links mayormente

    ;)

  3. meighinha said, on 7 Febreiro, 2008 at 20:20

    Ejem… si… xa eran horas de que remataras a práctica e falases doutra cousa, aínda que visto o visto, non sei que sería mellor (ó menos pra algúns :P)


Deixar unha resposta

