verbas

Poñéndome ó día

Posted in do que escoito, do que vexo by spav on 23 Febreiro, 2008

A miña carpeta de descargas estaba a rebentar. Tiña que poñerlle remedio dalgunha maneira, por iso estou inmerso nun atracón gafapasteril.

Xa dixeridos ou en proceso:

  • Vacabou. Estaban escondidos polo cartel do FIB do 2004, e rescateinos, non estan nada nada mal…
  • Lesbians on Ecstasy, hype ou non, estan ocupando quota das miñas orellas.
  • Control, biopic (palabro noxento onde os haxa) sobre a (curta) vida de Ian Curtis, un grande da música ó que o a súa cabeza non deixou seguir vivindo. Máis que nada é un exercicio de estilo doutro grande Anton Corbijn, de ahí a súa man na fotografía…Destacar que actor principal, Sam Riley inda que sobreactua un pouco ó meu parecer, é un calco de Ian. E menudo dominio para bautizar web oficial…qué poucas boas ideas quedan xa.
  • Last Days de Gus Van Sant que proxectaba o CineClube Padre Feijoo, como xa comentei. Parecíame unha obscenidade ir a ver isto ó día seguinte de ver Control…
  • Elodio Y Los Seres Queridos. Menos mal que apuntei, ¿poeta frustrado?.
  • Crash. Outra que tal baila…é dos Oscars de vai dous anos ou cousa así…pero sempre a retrasei, inda hoxe non mo perdono. Os guións con historias cruzadas cautívanme…¿reflexo vital?.

En cola:

Tagged with: , ,

2 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. particula_alfa said, on 23 Febreiro, 2008 at 20:33

    mmm.. Llamar hype a una película de los Coen es un poco suicida, no?

    Desde el momento en que existió esto http://es.youtube.com/watch?v=MtxAou8c28k
    ellos también dejaron de ser hype. Todo esto lo comento desde la modestia absoluta que me caracteriza, quiero advertir.

    Del resto de cuestiones musicales no tengo opinión, excepto de The Blows que después de ir a tres conciertos suyos cada vez me suenan más a unos Strokes coñazo. Ahora fardan de productor de lujo pero hubo un pasado llamado maqueta del que no es fácil olvidarse.

    En cuanto a las cinematográficas, me encanta Control, me encanta La escafandra y Crash no la he visto, pero con el Crash de Cronenberg yo ya me doy por satisfecha.

    Creo que esto ha quedado un poco largo…

  2. spav said, on 23 Febreiro, 2008 at 23:15

    Pongas como te pongas, es hype porque todo el mundo habla de ella, incluso sin saber de qué va. En cuanto tenga opinión formada me meteré con tus gustos o los bendeciré.


Deixar unha resposta

