verbas

Paixón

Posted in do que fago, do que ollo by spav on 28 Febreiro, 2008

Sempre fun rarito no meu. Dende pequecho sempre me tirou o deseño. Sempre me fixei antes en como estaban feitas as cousas que me rodeaban; despois fixábame (ou non) en para qué servían, moitas veces, se non me gustaban como estaban feitas xa chegaba con prexuizos a avaliar a súa funcionalidade.

Agora un pouco máis crecidiño e teño o meu propio PDM xa marcado, os impulsos de neno tíranme cara él. É por isto polo que devoro — literalmente — todo canto cae nas miñas mans sobre deseño…só que aplicado ó meu mini-mundo particular. Ultimamente paseando pola biblioteca topei tres xoias das que estou dando boa conta.

A primeira (a cal xa acabei) éMies van der Rohe. La estructura del espacio por Claire Zimmerman da Ed. Taschen; o cal fai unha intro bastante amena no universo arquitectónico de Mies, pasando por algúns dos seus traballos máis notables (Casa Fansworth, Crown Hall, Nova Galería Nacional, etc). Un ameno repaso á obra dun dos tres xenios da arquitectura moderna xunto con Gropius e Le Corbusier dos cales todo o mundo debería saber algo (polo menos de orella…).

As outras dúas xoias que topei e que teño por ler son Teoría del Color de Johannes Pawlik da Ed. Paidós o cal polo que vexo fai unha síntesis selectiva das teorías existentes (Goethe, Runge, Delacroix, Klee, etc.) e presenta unhas nocións básicas para a súa comprensión e utilización. E por último topei algo máis adaptado ás miñas necesidades, The Essential Guide to User Interface Designpor Wilbert O. Galitz da Ed. Wiley, o cal é un mamotreto de setecentas páxinas dedicado a explicar os intríngülis do deseño de interfaces de usuario para entornos informáticos; vamos, un pesadelo para os axenos á materia, unha delicatessen para os amantes disto.

3 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. particula_alfa said, on 28 Febreiro, 2008 at 20:46

    Te recomiendo la biblioteca de la facultad de periodismo de Santiago. Es como el paraíso inexplorado. Creo que sólo el 1% de los estudiantes de allí han tocado los libros. Yo estudiaba en la de historia que también tiene una biblioteca de impresión pero no de arte contemporáneo. Supongo que pensaban que los libros coordinarían mejor con el edificio de Siza que con las necesidades de los estudiantes de arte.

    No tengo ni idea de cuál es el segundo libro y viendo que es de Paidós, igual debería preocuparme.

  2. Paixón (II) « verbas said, on 1 Marzo, 2008 at 11:43

    […] Paixón (II)PaixónTravelEscafandras e outras […]

  3. Spav said, on 2 Marzo, 2008 at 12:50

    Nada coordina con los edificios de Álvaro.

    Que tristes me parecen las bibliotecas-museo en las que nadie toca los libros. Una de las cosas que más me gustan de ir a una biblioteca es pasar las manos por los libros, sus portadas, sus colores…y ver que cada uno esconde un mundo dentro…


Deixar unha resposta

