verbas

Paixón (II)

Posted in do que ollo, do que penso by spav on 1 Marzo, 2008

Como xa dixen hai uns días, o tema do deseño traeme de cabeza, e inda que só son un aficionado, gústame admirar calquera mostra de deseño dende arquitectura ata diseño de cartaces ou tipográfico.

Hoxe tócalle á cartelería. Teño especial predilección pola cartelería soviet, sexa de propaganda militar/ideolóxica ou simples anuncios promocionais de aires vintage inda que teño que dicir que en España tamén se traballou algo este estilo de cartelería propagandística. Tamén teño unha especial atracción por todo o mundo pin-up, parécenme dous campos da arte da cartelería totalmente separados e sen apenas relación pero os dous de gran complexidade ó meu parecer.

poster-07.jpg

Teño toda unha ristra de links acerca destas caralladas…

Unha resposta

Subscribe to comments with RSS.

  1. aultre narai said, on 1 Marzo, 2008 at 21:09

    no Tate de London tiñan unha ristra deses carteis!! boa finde MA!!!!


Deixar unha resposta

