verbas

Simyo

Posted in do que fago by spav on 1 Abril, 2008

Fai uns días chegoume [vía FON newsletter] unha invitación para facerme de Simyo (parece que se aliaron estratéxicamente ambas compañías, miedito me dá).

O caso é que me ofrecían 10€ en chamadas e custábame 1€ facer todo e que me enviasen por correo todo á casiña, sen olvidar que toda xestión/consulta de saldo/recarga… T-O-D-O faise vía web, co que me animei.

Primeiras impresións

Caralludas. Rápidos enviando todo (un día e medio). Envian só o necesario. Sen publicidade. Unha web limpa, co que necesitas; carga rápido, moito AJAX, ben feita, vamos. Un panel de control completísimo, con un montón de estadísticas sobre os números ós que chamas, mensaxes, e unha listaxe desglosada. As tarifas: pois como todas, 10.44 cents. o minuto, sen horarios, a todos os móviles e fixos do pais. Non existe o concepto de permanencia. Só necesitas un móvil libre e pista. As chamadas de de Simyo a Simyo son gratis os 10 primeiros minutos, bueno, isto está caralludo se vas coñecendo xente de Simyo e/ou invitandoos a que se fagan unha conta…

Pero’s

  • As tarificacións de acceso a datos (internet no móvil, vaia) son un atraco a mano armada, como ben me comentou ascárida.
  • Os móviles en simyo son caros, mellor que teñas un libre ou uses un vello liberado.

A min por ser de FON regaláronme 10€ (por eso aproveitei a promo), se queredes, teño invitacións, avisademe por aquí mesmo e xa me poño en contacto eu con vos. Daríanvos 5 € en chamadas e outros 5 para min :D

Quedoume bastante publicitario o post, non o pretendía, de feito, non teño pensado cambiarme de compañía telefónica, todo nos parece una mierda como ben dí Astrud.

3 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. particula_alfa said, on 9 Abril, 2008 at 12:26

    Tienes el blog (que dios manda) abandonado

  2. spav said, on 9 Abril, 2008 at 15:32

    Teño máis vida que o meu blog porque estudio unha carreira, non un cursiño ;-)

  3. Fran said, on 3 Maio, 2008 at 11:17

    Hola!!!

    Quereis disfrutar de un monton de ventajas gracias a Simyo????

    -9 cent/min. a todas las operadoras.
    -9 cent el SMS a todo el mundo.
    -Sin consumos mínimos.
    -Sin contratos de permanencia.

    Y además con estos códigos promocionales, por venir invitado a través del link que tienes abajo recibes un premio de 5€ en llamadas y la tarifa pioneros (0 centimos entre los simyo los 10 primeros minutos de llamada)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Aquí os dejo el link para que podais acceder
    https://www.simyo.es/simyo/portal/store.do?subscription=34653795289&campaignId=136

    Si tiene cualquier duda, o quieres que te envie una invitación personalizada escríbeme a scott_barna@yahoo.es

    Nos vemos!!!

    Saludos,
    Fran


Deixar unha resposta

