verbas

Reflexións dun lisiado temporal

Posted in do que fago, do que penso by spav on 1 Maio, 2008

Torcín o nocello e estou escaiolado ata o xeonllo. Estou tirado na cama (xa levo un día) dame tempo a pensar, e tempo para pensar é o peor que se lle pode dar a un hiperactivo coma mín. E dese tempo saco perlas de estupidez humanas como as que seguen:

  • Quen queira que fose o que dixo que un día ten 24 horas era un bastardo que non sabía do que falaba. Un día ten 86400 interminables segundos de agonía e postración.
  • A xente eu aprendo máis atallos de teclado cando estou con movilidade reducida. O resto da xente faino por axilidade segundo me chiva a miña enfermeira por gtalk.
  • Coas muletas pasa exactamente igual que cos balóns de nivea de Piedrahita, só existen uns poucos no mundo e vanse rulando.

Mañán máis, ou non, estou pensando niso da eutanasia polo paralelismo obvio con Don Ramón.

7 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. cesare said, on 1 Maio, 2008 at 4:40

    A postración non é tanta con wifi

  2. eu said, on 1 Maio, 2008 at 5:05

    levas so un dia………………!!

  3. spav said, on 1 Maio, 2008 at 7:33

    cesare, ¿quén lle dixo que tiña wifi? ter teño, pero estou abrindo novas posibilidades nas wifis que me rodean… ;-)

    Un día do pioriño!…visitas e máis visitas e eu aquí tirado co día tan bo para ir dar un paseo, correr polo parque ou calquera cousa que implique moverse con destreza…

    Seino, afógome nun vaso de auga

  4. particula_alfa said, on 1 Maio, 2008 at 11:33

    Piensa que todo tiene sus compensaciones; que yo te dediqué parte de mi tiempo por mi natural compasión cristiana con los más desfavorecidos…

    Ánimo!!

  5. spav said, on 1 Maio, 2008 at 11:54

    Esos valores cristianos…acabarán por perderte

  6. opaco said, on 1 Maio, 2008 at 22:34

    polo Morrazo dise: …a chorar, a Cangas :)

    e se ten wifi, non se queixe, …agardo que só sexa temporal :P

  7. spav said, on 1 Maio, 2008 at 23:04

    jajaja, vai ben de tempo que non escoitaba iso…eu sabía da versión de “a comprar un paraugas, a Cangas”

    Sí, teño wifi e estou crackeando máis, que me aburro. En principio déronme para 10-15 días…


Deixar unha resposta

