verbas

Wait in line ’till your time

Posted in do que escoito by spav on 1 Maio, 2008

Como lle dixera a ascarida, fixen a miña pequena recopilación na miña cinta de muxtape ó vello estilo das cintas caseiras grabadas para os colegas, xa non lembraba o complexo que era cadrar 12 temas en tan pouco sitio…estas son as escollidas:

  1. Zero 7 – In the waiting line
  2. July Skies – Waiting to land
  3. Vacabou – Iceland
  4. Portishead – The rip
  5. Sibylle Baier – Forguet about
  6. Cocteau Twins & Aphex Twin – Let me fish loose
  7. This Will Destroy You – Threads
  8. Islaja – Rukki
  9. Stateless – Bloodstream
  10. Jessica Bailiff – Down
  11. RF & Lili de la Mora – Fascinated
  12. Eluvium – Prelude for time feelers

O título ven da primeira canción. Temazo. Desfrutádeo.

Tagged with: , ,

3 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. particula_alfa said, on 1 Maio, 2008 at 11:39

    ale, te dejo un segundo comentario… Me mola esto del muxtape voy a ver cómo va (por cierto, y muy a mi pesar, de tu lista no conozco ni la mitad. qué vida más triste..)

  2. ascárida said, on 1 Maio, 2008 at 16:44

    favorited!

  3. eu said, on 3 Maio, 2008 at 11:57

    gustoume


Deixar unha resposta

