verbas

Explicación

Posted in do que penso by spav on 7 Maio, 2008

Estes días, cada vez que dou 3 pasos fora do meu piso páranme a preguntar qué me pasou. Joder, que non teño lupus nin nada raro, so o pé escarallado. Por iso paso a dar unha breve explicación dos feitos, o seguinte que me pregunte mándolle un mail co link, que xa estou farto…

Estaba mantendo unha agradable conversa con Javier R.I. no seu despacho da ESEI a iso das 21:00, dato: eu coas pernas cruzadas. Na conversa xurde un tema de pseudociencia moi molesto para min, uns carteis pegados por toda a facultade. Levantámonos a buscar os cartaces que lle comentara e decátome que teño a perna durmida, doulle 2 golpes e póñome a andar.

Fora do despacho, non vemos os cartaces, co que recuamos para voltar ás sillas. Eu dou un paso atrás co pe esquerdo e tropezo coa columna, o meu pé dereito non fixo o mesmo, e arrastrouse en lugar de dar o paso, co que ó apoiar o corpo sobre o dito pé escoitei tres triscazos e cain redondo ó chan.

En cuestión de 10 segundos tiña unha bola do tamaño dun puño no nocello. Non lle din importancia, pero ó marchar para o piso dinme conta de que non era boa cousa. Chamada a unha amiga e tira para urxencias. De urxencias ó CHOU (o Centro Hospitalario de Ourense) e do CHOU a casa cunha célula de escaiola durante 15 días…polo menos.

E este é o resultado…

Tagged with: , , ,

6 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. meighinha said, on 7 Maio, 2008 at 9:55

    Meu neno, creo que os 15 días van ser moito mais do que pensas… vaite facendo á idea ;)
    Menos mal que hai quen mire por ti…

    P.D.: dille ó ‘artista’ que se pode dedicar a pintar escaiolas cando queira xD

  2. sele said, on 8 Maio, 2008 at 10:23

    Tómao con paciencia que esas cousas hai que curalas ben porque despois dan moitos problemas. Eu ainda conservo as miñas ultimas escaiolas teñen pintados todos os resultados da tempada 98/99 xD

  3. EMF said, on 12 Maio, 2008 at 0:25

    Ta bem a decoraçóm da vendagem :-D

  4. ifrit said, on 15 Maio, 2008 at 13:30

    Agora non vas poder choutar no FdN :( Pero é máis sinxelo recoñecerte :D :D (o plan segue en pé? quedaremos para tomarlle unha, non? :D

  5. spav said, on 16 Maio, 2008 at 11:18

    Non, non irei, salvo miragre, teño que ter a perna en alto e volvéronma a escaiolar…e os choutos non me van moi ben. Outro ano será, non te preocupes ;-)

    E será por festivais…. :D

  6. Batusai said, on 21 Maio, 2008 at 11:47

    Dou fe de que todo o descrito responde a verdade…..
    Ofrecinme a levalo é urxencias, a buscar xeo, ….. excepto a darlle unas fregas a todo….. Pero obviamente despois do que lle pasou simplemente por estar na miña compañia decidiu que non se montaba nun coche conmigo nin tolo……

    Lástima de pesca…….

    Javier R.I.


Deixar unha resposta

