verbas

Apple as spam company

Posted in do que penso by spav on 8 Outubro, 2008

Estou farto. Nos últimos 15 días recibín 7 mails para que me compre algún producto de Apple, cando fai un tempo o normal era recibir un mail ó mes (como moito). Definitivamente Apple está rozando o spamming vía mail. É impropio dunha empresa como Apple, que sempre se distinguiu polo trato exquisito co cliente que me moleste de tal xeito. Xa non hai respeto polos usuarios (se é que algunha vez existiu tal cousa).

¿Porqué este cambio de estratexia? ¿Terá algunha relación coa situación económica actual? ¿Estarán á desesperada?

Tagged with: , ,

4 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. particula_alfa said, on 14 Outubro, 2008 at 19:43

    Yo también me estoy acordando de Steven Jobs pero por otros motivos. Hace 1 hora y 40 minutos que ha convertido mi macbook de 7 meses en el modelo antiguo del macbook.

  2. Spav said, on 14 Outubro, 2008 at 22:52

    Seino, eu vou ter un dos novos en breve, estaba agardando :>

  3. maceirax said, on 15 Outubro, 2008 at 23:39

    Spav eu ando subscrito a novas/produtos Apple e non teño esa incidencia de mails da que falas nin de coña. Igual é que és un moi bo cliente (e iso que eu acabo de mercar o novo imac de 24″ :-D )
    Unha cousa que non ten moito que ver co tema, se mo permites. Cando puxen o do “zas, en toda la boca” na entrada do Milleiro (si, esa entrada) non significa que concorde en absoluto co texto nin que me posicionara na enganchada dos feedbacks de GalizaID, senón polo rapapolvos que che botou. Espero que non se me malinterprete vendo o cariz que está collendo isto :-S

  4. Spav said, on 16 Outubro, 2008 at 11:47

    Pois eu todavía non son cliente dos gordos, será que detectan que lles fago caso ós mails que me mandan e suelo “facer click” na publi-spam que me mandan e entón mándanme máis…Por exemplo, do novo macbook chegáronme xa 2 mails…

    Co de “zas, en toda la boca” estívenme rindo un cacho, rememorando o ese épico episodio de Family Guy xD. Non pasa nada oh!, que pola miña parte teño moi bo sentido do humor :)

    Saúde!


Deixar unha resposta

