verbas

GalizaID II [da forma]

Posted in do que penso by spav on 15 Outubro, 2008

No anterior post centreime no fondo da aplicación web GalizaID e nas súas capacidade e o que pretende solventar. Nesta parte tratarei a forma da aplicación o máis obxetivamente posible. É por isto que se trata de algo máis cuantizable e que podo tratar punto por punto.

  1. Unha beta, por moi beta que sexa, é beta de funcionalidade, non beta de deseño. Esto é, se hai algo que nas betas privadas non se consegue depurar, ben porque é raro, ben porque necesítase un feedback maior e gratuíto, sácase unha beta pública, pero para chegar a unha beta pública a funcionalidade ten que estar definida case na súa totalidade. En canto ó sentido dunha beta pública que centre o feedback no deseño serve para obter opinións o máis variadas e numerosas posibles sobre como se adapta ós usuario o deseño dun compoñente ou o sistema na súa totalidade e traballar sobre este deseño para melloralo (descontando o limpar e pulir alguns erros menores). Unha beta pública non serve para tratar de arranxar un sistema gracias ó que aporten os feedbacks. Unha beta pública tampouco é para definir ou arranxar o 30% do deseño dunha aplicación web. Exemplos: Gmail é beta, o redeseño de last.fm tamén estivo en beta, flickr estivo moito tempo en beta, é común a todas elas que a funcionalidade estaba 100% definida e no canto do deseño faltaban por pulir detalles nimios.
  2. GalizaID 2008, algúns dereitos reservados. ¿Qué dereitos? ¿Baixo qué licenza se topa GalizaID?
  3. O apartado d) das normas de participación de GalizaID dí (textualmente): Difamar ou calumniar a empresas, colectivos, ONGs, ou calquera outro grupo de individuos. Vamos, por favor….se nos pasamos difamando a empresas todo o día en Chuza, nos Chios, en Lareta, en Twitter, etc… en fin, sen comentarios.
  4. O apartado a) do contido para adultos especifica: Avatares (imaxe identificativa do usuario) que sexan sexuais ou altamente eróticos. ¿E isto quén o decide?, ¿a Santa Sede?. Esto, non é por nada pero é do máis subxetivo do mundo ;-)
  5. Ao rexistarse o usuario acepta que galizaID poderá enviar ao seu correo electrónico boletíns informativos que inclúan publicidade. Xenial, unha persoa que se decida rexistrar en GalizaID pode que se lle moleste con publicidade no medio de información sobre a ferramenta. Moi profesional.

Ata aquí por hoxe, estou bastante canso. Mañá rematarei cunha terceira entrega tamén dedicada á forma de GalizaID

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: