verbas

Dúas gotas de fotografía

Posted in do que ollo by spav on 27 Maio, 2009
  • Descoñezo si hai algo feito por aquí que se pareza ó mural de flickr Look into the Past, pero de non habelo quero lanzar unha iniciativa pública para facelo con fotos de Galicia e sorprendernos a nós mesmos do que podemos sacar en claro.
  • Non deixen de pasarse polo portfolio na rede de Yoshiyuki Iwase, sobre todo polos seus espléndidos traballos nus.
Tagged with:

3 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. W. Sobchak said, on 27 Maio, 2009 at 19:13

    pois pareceme caralluda a idea de montar unha “ollada ao pasado” no flickr. Eu estou disposto a contribuir en canto este nunha vila na que tenha algo de historia persoal ( e polo tanto fotos)
    A ver se vai para adíante a cousa

  2. IaRRoVaWo said, on 28 Maio, 2009 at 11:51

    A verdade é que moi boa idea. Este verán se me acordo e teño tempo a ver se fago algo parecido pola zona do Morrazo e Pontevedra.

  3. Spav said, on 28 Maio, 2009 at 15:20

    :) Eu xa teño algo feito, pero inda non o teño revelado


Deixar unha resposta

