verbas

Tratado de electrónica (part I)

Posted in do que escoito by spav on 30 Xuño, 2009

Autechre – Foil

Tagged with: ,

9 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. ascárida said, on 30 Xuño, 2009 at 19:53

    Grandes Autechre, verdadeiramente grandes. Hoxe, se tivese ese poder, faría soar Amber en todos lados e, se tamén tivese este poder, mataría a todos aos que non lles gustase.

  2. ascárida said, on 1 Xullo, 2009 at 15:31

    Sería xenial poder reducir a poboación mundial así, a golpe de algo que che gusta. Hoxe, por exemplo, mataría a todos aos que son incapaces de apreciar a Rocío Jurado.

  3. Spav said, on 1 Xullo, 2009 at 15:39

    Eu mataría a todos os xudeus.

    Hostias, non, espera, que xa houbo un que o tentou, ¿non?

  4. ascárida said, on 1 Xullo, 2009 at 16:04

    Ei, sin pasarse, ser xudeo non é tara ningunha. Que non che gusten Autechre si. Ademáis eu non falo de campos de concentración, eu digo morte no momento. Como te pos así de tonto, terei que explicar que non o decía de verdade e blablablabla….

    Móllate e di ti a quen matarías.

  5. Spav said, on 1 Xullo, 2009 at 16:12

    Con saña ou sen saña?

    E que me levaría tantísimo tempo facer a limpeza que teño en mente…Empezaría polos pseudocientíficos, seguiría polos nacionalismos, pasaría a modiño polo mundo do espectáculo, …

  6. ascárida said, on 1 Xullo, 2009 at 16:23

    O xogo ten reglas. Non se trata de matar ismos ou persoas, a cousa vai de matar a todos eses aos que non lles gusta algo que ti, un tipo de criterio indiscutble, cres que ninguén debería desdeñar. Porque ti queres un mundo de persoas completas coma ti. Estamos?

    Eu mataría a todos aos que non lles gustase György Ligeti.

  7. Spav said, on 1 Xullo, 2009 at 16:34

    Eu mataría a todos aqueles que negasen a influencia de Radiohead post-OK-Computer por seguir co tema musical.

  8. ascárida said, on 1 Xullo, 2009 at 16:50

    Polo visto non me explico un carallo. Que sesudo todo lo tuyo… matar aos que negan a influencia de Radiohead. Non podes simplemente aos que non lles gusta Radiohead? Ainda que ti memso non creas no que dis.

    Completa a frase: eu mataría a todos aos que non lles gustase ………..

  9. Spav said, on 1 Xullo, 2009 at 20:26

    Los Planetas


Deixar unha resposta

