verbas

Xa chegou

Posted in do que penso by spav on 15 Abril, 2010

Dear Manuel Antonio *** ***

Congratulations on being nominated for exchange studies at the University of Iceland.

Así comeza o mail que me cambiará a vida. É imposible describir o que estou a sentir.

Tagged with: , ,

11 Respostas

Subscribe to comments with RSS.

  1. ifrit said, on 15 Abril, 2010 at 12:45

    Manuel Antonio! Name: Manuel Surname: Antonio. Que líos se van facer!! :D Eu non sei como fixeron co meu… Na tarxeta da residencia coido que deron por sentado que español = 2 nomes, así que o meu nome e o meu primeiro apelido eran o meu nome e o meu segundo apelido pasou a ser o primeiro XD

    • Spav said, on 15 Abril, 2010 at 16:07

      Ah non, púxenlle o nome enteiro, pero enviáronme o nome enteiro…era por cuestións de privacidade que non o peguei aquí…

      De feito o nome da señorita que me mandou o mail é “Erla Björk” + apelido :)

  2. Modesto said, on 15 Abril, 2010 at 12:48

    A min só se me ocorre esta imaxe:

    • Spav said, on 15 Abril, 2010 at 16:08

      Dios, iso súa simbolismo por tódolos poros!!

      :D

  3. ascarida said, on 15 Abril, 2010 at 14:16

    :*

  4. Sak said, on 15 Abril, 2010 at 15:53

    Maldito!! Morrer de envexa non é unha expresión que capte os meus sentimentos agora mesmo. Has de contar como fixeches, se é un erasmus normal e con que universidade (de acó) e facultade fas o intercambio, porque para o ano vou eu!!!!

    De veras disfrútao muito, que de seguro o vas facer!

  5. EMF said, on 16 Abril, 2010 at 20:25

    Mi madrinha, había tempo que nom lhe facía umha vissita e só podo dizer:

    envejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenvejaenveja e enveja.

    Que estude muito e cuidado cos volcáns :-)

  6. meighinha said, on 16 Abril, 2010 at 21:04

    Non te vaias oooohhh tómalle outra!

  7. Spav said, on 17 Abril, 2010 at 10:20

    Jajajaja, Meighinha, inda me quedan tantas por tomar….

    Boas EMF!, xa sabe que é benvido cando guste…o dos volcáns está dominado, se os italianos puideron co Etna…

  8. ghanito said, on 20 Abril, 2010 at 0:35

    Algo que deixei no camiño foi facer un Erasmus. Fixen outras cousas, mais non iso. Alédame que ti non quedes coa espiña. Parabéns!

    Traerás de souvenir unhas cinzas?


Deixar unha resposta

