verbas

Aclimatado

Posted in do que penso by spav on 18 Xaneiro, 2011

Xa van uns cantos meses dende a miña aterraxe nesta terra de contrastes. Estou na posición de dicir que, deixando de lado a experiencia Erasmus en si mesma, a miña adaptación a esta terra foi perfecta. Nunca pensei que me podería adaptar tan ben, tan rápido e sentíndome tan cómodo entre as costumes da xente nesta latitude. E debo dicir que non son poucas as diferencias que topo na vida cotiá nesta parte do mundo en comparación con Galiza, de feito fáiseme difícil entender que técnicamente formemos un constructo chamado Europa, e só se me ocorre unha federación de estados que poida achegárselle en diferencias socio-culturais.

E que Islandia é rara ata entre os seus veciños nórdicos. Podería comentar centos de gags, detalles e cousas curiosas que se poden extraer das costumes aquí, moitas delas probablemente mitos e estereotipos, pero ei!, todos temos estereotipos, se queres saber cal é verdade e cal non terás que sair do teu curruncho e comprobalo por ti mesmo, namentras e no que a escandinavia se refire, sempre podedes votar unhas risadas coa tira ‘Scandinavia and The World‘, ten momentos realmente hilarantes.

Deixar unha resposta

